Siden 1907 har SKF endret verden gjennom kraften av kunnskap og engineering. Selskapets produkter og løsninger finnes i nesten alt som roterer eller beveger seg innenfor industrien. I Norge har SKF mer enn 100 års erfaring i dette markedet og er en viktig aktør i industrien. SKF har et sterkt fokus på å øke kundenes konkurransekraft, der målet er å bidra til at SKFs norske industrikunder blir best i verden.
I SKF Norge opplever vi betydelig etterspørselsvekst etter våre tjenester, og vi satser tungt på videreutvikling på salg og service av tjenester knyttet til tilstandsbaserte vedlikeholdsløsninger for både etablert og ny industri i Norge.
På vegne av SKF, søker vi derfor nå etter en engasjert Customer Experience (CX)-representant til vårt dynamiske team i Norden. Dette er en spennende mulighet til å jobbe i et internasjonalt CX-team med rundt 40 medarbeidere i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Du vil få grundig opplæring der du vil jobbe tett sammen med kompetente og hyggelige kolleger.
Om rollen
Som en sentral aktør i vårt nordiske team vil du fungere som en viktig nøkkelperson for en dedikert portefølje av kunder. Det er mye i driften som skal gå gjennom akkurat denne rollen, så dette er rett og slett en veldig spennende og viktig rolle i hele selskapet! Ditt primære fokus vil være å håndtere henvendelser knyttet til ordrehåndtering og kundeservice, og sikre en sømløs opplevelse for våre kunder som er de største industriaktørene i Norge.
Hovedansvarsområder:
- Håndtere kundehenvendelser knyttet til ordrebehandling
- Koordinere logistikk fra våre globale fabrikker, håndtere leveringstider og tollforespørsler
- Håndtere kundekrav på en profesjonell og effektiv måte
- Samarbeide tett med Account Team for å støtte kundenes behov
- Utvikle den digitale reisen sammen med kundene og interne interessenter
Nøkkelkvalifikasjoner:
- Erfaring med kundeservice, spesielt innen ordrebehandling og supply chain management
- Evne til å jobbe selvstendig og tverrfunksjonelt i et komplekst miljø med høyt tempo
- Sterk forretningsforståelse og forståelse for samarbeid mellom avdelinger
- Flytende i både norsk og engelsk, med gode kommunikasjonsevner
- Teknisk interesse for digitale verktøy og automatisering
Hvorfor skal du jobbe i SKF?
Å bli en del av SKF gir deg en unik mulighet til å jobbe med verdensledende produkter og teknologi innen roterende maskineri. I denne spennende og utfordrende stilling i et globalt selskap med sterke merkevarer, vil du bli en del av et dedikert team av fagfolk som brenner for sitt arbeid. I tillegg får du i SKF muligheten til å påvirke og bidra til utviklingen av norsk industri. Du vil jobbe med noen av de mest prestisjetunge kundene i bransjen, noe som gir deg verdifull erfaring og nettverksmuligheter. Vi tilbyr også en skreddersydd onboardingsprosess som tilpasses din bakgrunn og erfaring, slik at du raskt kan bli en integrert del av teamet vårt.
Hvis du er klar til å ta på deg en utfordrende, men givende rolle innen kundeopplevelse hos en global etablert markedsledende aktør, vil vi gjerne høre fra deg! Bli en del av SKFs reise i å levere fremragende kundeservice. Vi lover deg fleksibilitet og et miljø hvor du kan utvikle deg samtidig som du både kan få og ta ansvar.
For mer informasjon om stillingen, ta gjerne kontakt med våre rådgivere, Elke De Brabandere (922 28 104) eller Christian Johnsen (928 48 984). Alle søknader behandles konfidensielt.
Vi ser frem til å høre fra deg!