Teknisk supportkonsulent

Publisert
Oslo
Ansettelsesform
fast
Søk nå

Stillingsopplysninger

Publisert
Referanse
393936
Arbeidssted
Oslo
Ansettelsesform
fast
Sektor
Privat
Kontaktperson
Frid Aulund
Telefonnummer
+4793408023
E-post
frid.aulund@dfind.no
Søknadsfrist
Fortløpende
Søk nå

Vil du være med på en av de mest spennende reiser i norsk programvareutvikling?

VIERI er et fremtidsrettet programvareselskap som tilbyr skytjenester innenfor innkjøp, for både privat og offentlig sektor. Filosofien bak produktene er en kompromissløs holdning til kvalitet, brukervennlighet og kontroll, uten å påvirke en effektiv prosess. For å oppnå dette bruker vi moderne teknologier i alle ledd. Vi er stolte av at vi ble nylig kåret til et av Norges 50 raskest voksende tech-selskaper. I 2023 ble vi i tillegg utnevnt til Gasellebedrift, noe som bekrefter vårt gode kundearbeid og selskapets vekst. Vi har derfor behov for flere dyktige spillere med på laget, og er nå på jakt etter en teknisk supportkonsulent som kan støtte og hjelpe kunder med tanke på support og drift. 


Som teknisk supportkonsulent vil du oppleve varierte og spennende arbeidsoppgaver. Hverdagen vil blant annet bestå av: 

  • Kundestøtte og veiledning på 1. og 2. linje support
    • Håndtere kundehenvendelser på e-post, telefon og andre kanaler
  • Overvåking av drift- og applikasjonsmiljøer
    • Kontroll, korrigering og oppfølging av diverse feilmeldinger
  • Delta i aktiviteter koblet til kundeprosjekter
    • Bidra med oppsett av valgte applikasjoner for kunder
    • Utføre opplæring for kunder


Vi ser etter deg som har teknisk erfaring, gjerne fra 1. eller 2.linje support. Vi tror at du er opptatt av å løse tekniske problemer, og liker å forstå prosesser ned til minste tekniske detalj. Du trives nok aller best i en aktiv arbeidshverdag, hvor du får bidra til å påvirke selskapets fremtid. Vi ønsker oss deg som har en effektiv og analytisk tilnærming til oppgaver, samtidig som at du har god struktur på eget arbeid. Du bør ha en utadvendt holdning og du trives i samhandling med både kunder, leverandører og kollegaer. Vi brenner for gode kundeopplevelser - og vi håper du gjør det samme! 

For å lykkes i rollen trenger vi at du har kjennskap til filtransportprotokoller som FTP og SFTP  og ustrukturerte filer som XML, jason, CSV og EHF. Har du også API erfaring er det en fordel. Ellers bør du også ha ønske om å levere god service, både for kunde og interne kollegaer, men også evnen til å drive prosesser fremover slik at kunden får utfordringene sine løst enten du kan gjøre det eller via av kollegaene dine som du følger opp.. Dette krever pondus, selvstendighet, like å grave seg ned og løse saker og ikke gi seg før ting er i orden. Selskapsspråket er norsk både muntlig og skriftlig.

Øvrige erfaring ville være en fordel::

  • vant til å skrive god dokumentasjon
  • Erfaring med forbedringsprosesser i supportrutiner og prosedyrer
  • Relevant IKT-utdanning, men relevant erfaring kan erstatte manglende formell kompetanse 
  • God kjennskap til ERP er en fordel


Hvorfor velge oss som din neste arbeidsplass? 

  • Vi er en god miks av akademikere og gründere som har lang og sammensatt erfaring. Dette gjør at det alltid er noen å spørre, sparre med og lære av hos oss. 
  • Du får være med på en reise i et scale-up selskap, hvor det garantert blir moro på veien!
  • Hos oss får du en tydelig stemme som blir verdsatt og lyttet til. 
  • Du blir del av et team med sterkt samhold og som bryr seg om hverandre.
  • Vi liker å gjøre ulike aktiviteter sammen og tar deg gjerne med! 


Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen så hører vi gjerne fra deg! Har du spørsmål så ikke nøl med å ta kontakt med frid.aulund@dfind.no eller linn.falao@dfind.no

Om arbeidsgiver

VIERI AS ble etablert i 2017 og har kontorer i Oslo og Stavanger. Vieri applikasjonen er programvare innenfor innkjøp og PIM (Product Information Management),VIERI har ansatte med lang fartstid i bransjen og vi kan med stolthet kalle oss spesialister. Dette bekreftes av kunder som er fornøyd med både tjenesten som leveres og høy servicegrad på vår support. Når potensielle kunder ber om referanser så er vårt standardsvar at du kan kontakte hvem som helst av vår eksisterende kundebase: Vår erfaring er at de vil alle gi god tilbakemelding på våre prestasjoner!